det är jag och peter griffin ikväll

Har aldrig i hela mitt liv vart så trött som jag är idag och det konstiga är att jag inte är bakfull eller dagen-eftertrött. Anledningen till att jag är trött är att jag har jobbat idag, I TIO JÄVLA TIMMAR!!! Fattar ni att jag är trött! Toktrött är jag! Så ikväll blir det jag och Peter Griffin :) Det är ju Family Guy maraton på teve och det är det bland det bästa jag vet. Jag, mitt snask och Peter Griffin ska ladda inför ännu en 10 timmars jobbdag imorgon. Nu ska jag äta glass och jordgubbar, mums!


HAHAHAHAHAHAHHA sköööön...T


Kommentarer
Postat av: moster H

är han inte lite lik din morbror J ??? hihi haha

2010-08-05 @ 01:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0