shoppaholic

Var ledig från jobbet idag. Underbart :D! Men imorgon blir det full rulle igen. Inte lika underbart.

Min lediga dag spenderade jag med min kompis Malin. Vi möttes upp vid ett tiden och började med en mysig fika på Caffe Latte. Satt där en lång stund och bara pratade skit och en massa gossip. Lovely ;) Efter en timme med mysig prat bestämde vi oss för att röra på oss och börja gå runt på stan. Jag som egentligen bara skulle köpa ett par solglasögon råka få hem lite för mycket ;) Eller det kan ju aldrig blir för mycket...men ni fattar.

Nu sitter jag hemma och ska snart ta ett fotbad. Underbart efter en heldag på stan med high heels. Vad har ni gjort idag? :)

.....jävla skit. Kamerasladden är borta, så bilderna från dagen får ni vänta med babes ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0